joi, 13 martie 2014

Vine vine, primavara

A scrie sau a nu scrie..... Aceasta-i întrebarea... Că tot a început soarele sa-și facă apariția si prin țarișoara noastră, m-am gandit și eu cică sa răsar si eu precum firul ierbii pe aici prin blogosferă, că de 100 de ani tot zic că ma apuc. Da' de acum gata, suntem puși pe blogăreală, cu toată viteza inainte! În momentul ăsta nu prea am foarte multe de spus, decât ca ma bucur că în sfârșit, după o iarnă din aia cât toate zilele și săptămânile, urmată apoi de un inceput din ăla primăvăratic generos in ploi și toate cele, avem și noi parte de o vreme cât se poate de normală pentru perioada asta: 15 grade, soare, plimbăreală prin parc, floricele pe câmpii, etc. Mai sărbătorirăm și noi 1 martie, mai acordarăm puțintică atenție pe 8 (că na, așa se face), mai mâncarăm nițte mucenici ți iată cum o mare parte din farmecul primei luni de primăvară se duse precum gândul ți ca vântul. Mai așteptăm cu mare nerăbdare niste rezultate de la draguțele de simulări, doar doar or fi și ele acceptabile cât de cât. So, în final țin să vă spun ca voi posta de toate pentru toți pe aici, depinde de ce „dispozițiune” am si câta nebunie am la momentul respectiv. Nu cred că e nevoie sa va îngrijorați, de ultimul ingredient menționat mai sus dispun tot timpul din belțug, asa ca... Don’t worry, be happy! Hai, că nu mai trag de post-ul asta ca de elastic, cand o mai fi ceva de zis, zic, nimeni nu scapă! See you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu