marți, 28 martie 2017

CONCURS! Sabia verii, de Rick Riordan

Salutare tuturor!
Că tot a venit primavara, şi pentru că sărbătorile se apropie încet încet, m-am gândit să organizez un mic concurs, aici pe blog.
Premiul constă într-un exemplar al Primului volum din seria „Magnus Chase si zeii din Asgaard”, Sabia Verii, scris de Rick Riordan.
Cartea a fost publicată la Editura Arthur, şi întâmplarea face ca eu să mai am încă un exemplar, care aşteaptă cu nerăbdare sa fie lecturat. Cartea este ambalată, nu s-a umblat deloc la ea. Din păcate am o problemă ciudată cu Blogger, si nu pot uploada pozele aici. Dacă totuşi vreţi să fiţi siguri de calitatea carţii, mă puteţi contacta pe Facebook, si vă pot arăta pozele cu cartea acolo.
Eu zic că este o carte numai bună pentru cititorul de Fantasy, sau pentru cineva ce vrea să se destindă puţin, citind o carte ce este spectaculos de amuzantă, dar totodata partea comică reuşind sa se împletească cu mitologia şi cu suspansul intr-un mod magnific.

Acum, să vedem ce trebuie să faceţi ca să obtineţi minunăţia asta de carte.
Dacă până acum pe aici pe blog eu am fost cel care a vorbit vrute si nevrute, acum este randul vostru s-o faceţi.
Din moment ce cartea este despre personaje şi locuri mitologice adaptate dupa structura lumii si societăţii moderne, va pun urmatoarea întrebare
Dacă aţi fi un zeu sau un erou din oricare mitologie, la alegerea voastra, ce personaj aţi fi? Ce v-a făcut să alegeţi tocmai acest personaj? Cum v-aţi folosi puterile pe care le-ati dobândit, pentru a îmbunătăţi traiul în societatea zilelor noastre? Ce aţi face pentru societate, pentru mediu, pentru planetă? Cum aţi ajuta?
Că bonus, puteţi adăuga de asemenea, in ce mod v-ar fi îmbunătăţită viata de zi cu zi? La şcoală, la facultate, la job etc.
Simtiti-vă să scrieţi cât de mult doriţi!
Cu cât mai amplu si mai argumentat este răspunsul, cu atât mai mari sunt şansele de câstig.
Totuşi, dacă puteţi rezuma totul doar la câteva cuvinte, chiar vă rog s-o făceţi. Nu de puţine ori s-a întâmplat ca alea două-trei cuvinte sa facă cât doua paragrafe.

Aşadar, e timpul să vedem în ce moduri îngenioase, îndrăzneţe sau amuzante ne pot ajuta personajele noastre cu ale lor superputeri.
Aştept comentariile voastre aici pe blog, comentarii care să aibă legatură cu tema specificată mai sus.
START!
Cel mai fain răspuns primeşte cartea, iar numele câştigătorului, impreună cu ideea câştigatoare vor fi postate pe blog.
Data limita până când puteţi trimite comentariile voastre este 12 aprilie 2016.
MULTA BAFTA!!!!!!

10 comentarii:

  1. Sunt megaloman, stiu, dar eu il aleg pe Brahma, zeul creatiei la hindusi. Mi-ar placea sa descopar secretele lumii si sa ma joc cu aceste cunostinte in creatiile mele. As ajuta pe aici si pe colo, unde as crede ca e nevoie de interventie, dar nu as schimba nimic radical. As continua sa traiesc o viata normala, fara sa schimb foarte multe lucruri. Marile revelatii si schimbari ar fi la interior. As crea noi universuri unde doar eu pot ajunge sa le explorez. Si...cine stie, poate deja o fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant, se pare ca tu esti oarecum interesant sa iti folosesti puterile in mai mult inspre aria de dezvoltare personala. Si ce ai face daca ai explora tot ce ar fi de explorat? Sau posibilitatile de explorare sunt infinite?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar placea sa fiu Hera, zeita protectoare a casniciei, a caminului si a femeilor maritate pentru ca din pacate in zilele noastre tot mai multe casnici se destrama fie din cauza infidelitatilor sau si mai rau din cauza violentelor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta abordare, o situatie care din nefericire este cat se poate de actuala si de adevarata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca tot e vorba despre mitologia nordica, mi-as dori sa fiu Odin. El este poate creatorul care a incercat cel mai mult sa-si cunoasca si sa-si inteleaga creatia - omul. Mi-ar placea sa ma gasesc in ipostaza de a fi omnipotenta si omniscienta, si totusi sa raman fascinata de independenta "produsului" faurit de mine. I-as putea invata pe ceilalti empatia, respectul si toleranta. Lumea aceasta ar putea fi una ideala daca le-am pune in aplicare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte fain raspunsul tau, let's make this world a better one. :) Sunt intrutotul de acord cu ce ai spus mai sus

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi e greu sa aleg dar cred ca as vrea sa fiu Thoth, zeul egiptean al timpului, scrisului,cifrelor, aritmeticii, matematicii si al intelepciunii (sper ca nu am uitat nimic :)) ). Le-as da oamenilor mai multa intelepciune.In rest le cam folosesc pe toate oamenii insa nu neaparat intr-un mod foarte intelept. Mai mult nu as interveni pentru ca oamenii sunt inzestrati cu tot ce le trebuie ca sa schimbe lumea in bine. Oamenii trebuie doar sa constientizeze ce putere au si sa inceapa sa o foloseasca in slujba binelui colectiv.

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca majoritatea va axacti foarte mult pe liberul arbitru, ceea ce e foarte bine. Constrangerea si ingradirea ar duce la mai multe revolte si la mai mult haos. Dar librul arbitru si intelepciunea se pare ca fac casa buna impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  9. Well daca as putea alege un anumit zeu,l-as alege pe Khaos (mitologia greaca, zeu primordial din care a luat nastere totul) si as distruge umanitatea cu totul apoi i-as da sansa sa o ia de la zero si sa invete ce e cu adevarat important in lumea asta, iar daca nu ar face-o as repeta procesul la infinit. De ce as avea o alegere atat de radicala ? Pentru ca nu poti face nimic sa mai "vindeci" societatea actuala, mediul sau planeta.Oamenii au ajuns la in stadiu in care sunt niste paraziti, oriunde merg oamenii, distrug mediul natural.Sunt obsedati dupa lucrurile materiale si nu mai tind spre sentimente sau iluminare.Cat despre intrebarea ta "cum ati ajuta?", well putem ajuta ca oameni,dar nu vrem pentru ca suntem egoisti si avem tendinta de a domina, oamenii sunt de 2 feluri, morti sau degeaba (si da sunt constient ca si eu sunt om dar sincer nu stiu inca la care categorie ma incadrez).Intrebarea ta bonus nu isi are rostul pentru ca un zeu deja e ceva mult superior muritorilor, de ce ar duce o viata ca a lor ? That's all.

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsul fiului meu, Luca , 10 ani, care a facut cunoștința cu Percy Jackson, personajul lui Rick Riordan, la Scoala... " Mi-as dori sa fiu un semizeu, pentru ca aceștia au puteri date de zei, dar spre deosebite de aceștia, le folosesc pentru a-i ajuta pe oameni. Îmi place Ahile pentru ca este puternic, știe sa folosească armele, dar si sa cânte. A fost eroul din Războiul Troiei. Dacă as fi zeu as vrea sa fiu Apollo, zeu marii... "

    RăspundețiȘtergere